Pokud máme zájem o to prodat svou nemovitost, pak ji samozřejmě chceme ukázat co největšímu množství zájemců. S tím nám může pomoci hned několik moderních technologií, které zajistí, že potenciální zájemci již nebudou muset chodit na osobní prohlídku, pokud nebudou mít skutečně vážný zájem, což je výhodné v podstatě pro obě strany.
Tou hlavní jsou samozřejmě virtuální prohlídky. Ty se dnes stávají poměrně obvyklé, a mnoho lidí si nekoupí dům, u kterého tuto možnost nemají. Rozhodně to ovšem neznamená, že tyto jsou to jediné, co můžeme využít. A jednou z nich je i panorama Google Street View.
Tuto službu společnosti Google znají snad všichni, a valná většina z nás ji už někdy také využila. Spočívá v tom, že na mapách této společnosti můžeme najet i do 3D obrazů dané ulice. Tak vidíme domy přesně tak, jak vypadají ve skutečnosti.
Tohoto efektu se dosáhlo tím, že společnost Google v podstatě vpustila do všech ulic malé auto s kamerou, které je snímalo z 360 stupňů. Následně byly tyto obrazy vloženy podle lokace pořízení do map tak, aby k nim lidé měli kdykoliv přístup. Jak nám to ale může pomoci v prodeji domu?
Odpověď je jednoduchá. Každého samozřejmě nejprve zajímá, jak onen dům vypadá. A mnoho lidí nevěří fotkám z realitních kanceláří, neboť ty jsou provedeny tak, aby onu nemovitost ukázaly v co nejlepším světle, což mimo jiné také znamená zakrýt nedostatky – například fotit tak, aby nebyl vidět děravý kousek střechy. Nehledě na to, že také chtějí vidět, jak vypadá okolí domu, zvláště pokud mají děti.
Zde pak právě Street View pomůže v tom, že ukazuje skutečnou realitu, a je možné si takto prohlédnout i celou ulici. Zájemce tak bude mít lepší představu o tom, do čeho jde, a zda je to pro něj skutečně tak ideální. Díky tomu se nakonec ozvou jen skutečně vážní zájemci, což rozhodně ocení všichni zúčastnění.